Не працює інтернет на iPhone. Основні причини несправності та як її усунути
Досить часто трапляється проблема із підключенням інтернету на різних пристроях Apple. У тому числі і на Айфонах. У багатьох випадках ця несправність полягає в неправильних налаштуваннях, а також програмних збоїв. У такій ситуації можна спробувати усунути її самостійно, не звертаючись до сервісного центру Apple. Як правильно це робиться, ми розповімо далі.
Найчастіше "відсутність інтернету" на iPhone - це загальне трактування несправності. І може бути пов'язано з такими проблемами:
▪️Вимкнено Wi-Fi з'єднання.
▪️Проблеми з мобільним оператором (інтернетом).
▪️Не провантажуються сайти у різних браузерах.
Тому спочатку потрібно визначити, із чим конкретно пов'язана відсутність інтернету. Якщо, наприклад, не вантажаться сайти, і при цьому працюють інші додатки, які вимагають інтернет-з'єднання (наприклад, месенджери), то є проблема в самому браузері.
Перестав працювати мобільний інтернет на Айфоні
Багато користувачів часто скаржаться на проблеми з мобільним інтернетом, але ця проблема виникає не в самому пристрої, а на стороні оператора зв'язку. Тому, коли ви помітили, що не працює або почав погано працювати мобільний інтернет, перевірте індикатори покриття, тобто напис "3G", "4G" або "LTE". Якщо даних написів немає, отже ви перебуваєте поза зоною покриття. Якщо написи є, але інтернет-сигнал все одно поганий це теж означає погане покриття, і з'єднання може бути переривчастим. Буває й таке, що внаслідок технічних проблем на стороні оператора інтернет перестає працювати навіть у тих місцях, де раніше працював добре.
У випадку, коли все ж таки немає технічних проблем з інтернетом з боку оператора, але при цьому і немає мобільного інтернету на Айфоні, перше, що рекомендуємо зробити - перезавантажити мережу. Щоб це зробити, потрібно виконати такі кроки:
1️⃣Відкриваємо центр керування (свайп від правого кута).
2️⃣Натискаємо значок у вигляді антени (за замовчуванням розташований над значком Bluetooth).
3️⃣Чекаємо на 5-10 секунд, після чого знову торкаємося цього значка, і в результаті він повинен засвітитися зеленим.
У випадку, коли мобільний інтернет не працює на новому девайсі, після встановлення нової SIM-картки або після скидання налаштувань, необхідно вручну налаштовувати APN. Для цього налаштування, потрібно знайти налаштування вашого мобільного оператора і виконати такі дії:
➖Відкриваємо "Параметри" на айфоні.
➖Переходимо до розділу "Стільниковий зв'язок" або "Стільникові дані".
➖Відкриваємо меню "Передача даних" або "Параметри даних".
➖Натискаємо на пункт "Стільникова мережа передачі даних".
➖Заповнюємо дані APN та виходимо з цих налаштувань.
Додаткові рекомендації:
✔️Потрібно переконатися, що послугу справді підключено, і доступний трафік не вичерпався.
✔️Перезавантаження смартфона – це у 80% випадків допомагає.
✔️Якщо прибрати проблему все ж таки не вийшло, можна спробувати використовувати мобільний інтернет іншого оператора. Якщо інтернет все одно не подає жодних ознак, можливо, проблема виникла саме з деталлю, яка подає даний сигнал, тобто LTE модем.
У такому разі може знадобитися ремонт iPhone.
✔️У деяких ситуаціях зустрічається, що інтернет є і начебто працює, але швидкість передачі даних слабка, тоді знову відкриваємо налаштування, вибираємо розділ "Стільниковий зв'язок" і в підрозділі "Голос і дані" виберіть "LTE" або "3G" з'єднання.
На Айфон перестав працювати Wi-Fi
Буває, що сам гаджет не бачить Wi-Fi мережу, в першу чергу необхідно скинути деякі налаштування мережі:
1.Заходимо в налаштування смартфона.
2.Переходимо в розділ "Основне".
3.Торкніться “Скинути налаштування мережі”.
4.Підтверджуємо цю дію.
5.Виходимо з цих налаштувань і включаємо Wi-Fi з'єднання в центрі керування.
6. Вибираємо мережу, яка нам необхідна зі списку та вводимо пароль.
У разі, коли айфон підключається до побаченої мережі, і при цьому інтернет не працює, можлива несправність у роутері. Щоб переконатися в цьому, підключіть будь-який інший пристрій до Wi-Fi.
Якщо смартфон не знаходить Ваш Wi-Fi, і при цьому скидання налаштувань не допомогло, можливо, це поломка модуля.
Після оновлення Айфон перестав ловити мережу
Якщо встановлено/оновлено нову прошивку, і при цьому перестав працювати мобільний інтернет або зникло Wi-Fi з'єднання, тоді рекомендується зробити джейлбрейк до останньої актуальної версії. По етапі це можна зробити так:
♦️Перш за все, потрібно зберегти важливу інформацію на айфоні в iCloud, оскільки після відновлення всі дані будуть видалені.
♦️Тепер відкриваємо на комп'ютері iTunes і оновлюємо програму до останньої версії, якщо є апдейт.
♦️За допомогою USB-кабелю підключаємо iPhone до MacBook/iMac.
♦️Після того, програма виявляє смартфон і вказує його модель, клацаємо на кнопку “Відновити”.
♦️Чекаємо на закінчення процедури. ITunes в автоматичному режимі знайде актуальну прошивку та встановить її. Протягом встановлення смартфон краще взагалі не чіпати.
Не працює браузер
Якщо з інтернетом все добре і він працює на смартфоні, але в браузерах все одно не завантажуються сайти та сторінки або браузер не відкривається, рекомендуємо виконати наступне:
▪️Перезавантажуємо айфон.
▪️Заходимо в “Налаштування” пристрою, переходимо до розділу “Safari” та клацаємо по пункту “Очистити історію”.
▪️Встановлюємо останню версію iOS, якщо її не встановлено або відновлюємо її за схемою, описаною вище.
▪️Після цих дій Safari має запрацювати.
У випадку, коли відновити доступ до інтернету так і не вийшло, тоді проблема криється не в налаштуваннях або збій ПЗ, а в поломці самого айфона. Тоді Вам необхідно звернутися до нас до сервісного центру AppleFix, де майстри зроблять детальну діагностику смартфона та професійно усунуть цю проблему.
Не вдалося вирішити проблему? Залишіть заявку нашим майстрам!
Запитання та відповіді
Доброго дня!
IPhone 13 Pro
Прошу зорієнтувати по наступній ситуації:
LTE в нормі, WI-FI мережі різні (вдома, на роботі, в закладах) теж в нормі, але інтернет на телефоні працює дуже сильно повільно. Електронна пошта працює, повідомлення в соціальних мережах проходять, але картинки відкриваються дуже повільно, відео взагалі може не завантажитись. Сайти завантажуються теж дуже повільно.
Сам мобільний зв’язок працює нормально, телефонні розмови не перериваються і опонента чути гарно.
Дзвінки через інтернет через соцмережі підключаються через раз.
Саме цікаве те, що така проблема декілька місяців тому вже була, але через тиждень все налагодилось саме собою і ось проблема знову з’явилася.
Скидання налаштування мережі не допомагало ні тоді, ні зараз.
Телефон сильно не падав, не тонув, не ремонтувався
Дякую!
Доброго дня, Олеже! Можете перевірити чи не увімкнений VPN (Параметри – VPN). Також можете завантажити SpeedTest для перевірки швидкості.
Щоб точно сказати причину несправності нам потрібно зробити діагностику смартфону з сім-картою.
Якщо у Вас залишились додаткові запитання можете зателефонувати нам за номером +38 (093) 343-77-03 (Viber, Telegram)
З повагою, AppleFix
Підскажіть не вдається обновити іОS. Пише «Сбой проверки обновлений, так как устройство больше не подключено к интернету» Але все працює, і мобільний інтернет і вайфай!
Доброго дня, Вікторія. Попробуйте оновити систему через компютер де є iTunes. Якщо у вас не вийде, підходьте до нас в сервісний центр.
Кнопка вай фай в налаштуваннях не працює, цілий день все ок, а потім телефон сам перезавантажується і на якийсь час я не можу сидіти через вай фай і користуватися блютусом
Доброго дня, Дарья. Підкажіть будь ласка чи був телефон в ремонті? Для більш коректної консультації, потрібно зробити діагностику гаджета, є ймовірність, що порібно зробити заміну Wi-Fi модуля. Звяжіться з нами за номером 380637237723. З повагою Apple Fix.
Чому може не працювати інтнрнет під час телефонної розмови.При Wi-Fi все працює а от LTE не працює.І після кожного дзвінка треба перезагружати щоб валючився мобільний інтернет.
Доброго дня, Вікторе. Для початку потрібно скинути налаштування мережі, якщо вам це не допоможе, радимо звернутися до нас в сервісний центр на діагностику з подальшим ремонтом.