Акція “Напиши відгук – отримай захисне скло” – це унікальна можливість для наших клієнтів отримати безкоштовно якісне захисне скло, достатнє, щоб захистити ваш пристрій від подряпин, пилу та інших пошкоджень. Ця акція є нашим способом подякувати нашим клієнтам за надану нам довіру та підтримку.
Щоб скористатися цією акцією, вам просто потрібно написати відгук про нашу компанію та обслуговування. Після цього зв’яжіться з нашим менеджером будь-яким зручним способом (чат на сайті, замовити дзвінок або зателефонувати на сервіс), який підкаже вам усі подробиці отримання подарунка. Якщо ви ремонтували Mac Book або iMac, ми надамо вам спеціальний подарунок, який буде узгоджено, щоб задовольнити ваші потреби. Якщо ваш пристрій був iPhone або iPad, ми запропонуємо вам захисне скло або інші варіанти подарунків, про які ви можете домовитися з нашим спеціалістом. Акція безстрокова, тому ви можете скористатися нею в будь-який зручний для вас час. Отримайте надійне захисне скло та продовжте термін служби вашого пристрою з нашою допомогою
Не один рік обслуговуюсь у сервісі і наче вже вирішив не писати відгук, якби не відбиток пальця всередині камери.Історія... почалась з падіння телефону (iP 13 PM), після чого перестав працювати Face ID. Неприємно, але був певен, що сервіс, який я роками радив друзям і користувався сам, впорається із цим.Поспілкувався з менеджером, назвали вартість 2000-4600 грн, тиждень роботи.Ок, 4600 варте відновлення зручності користування.За тиждень зателефонували і сказали, що потрібен ще час, потім ще трошки.«Нарешті працює», – сказав менеджер і за максимальну озвучену вартість повернув пристрій.Але. Спрацювання Face ID стало на рівні 40%. Тобто у більшості юзкейсів розблоковувати доводилось паролем. Не підходить.Телефоную в сервіс, чую відповідь: «приходьте, все зробимо за гарантією». Віддаю телефон знову і прошу назвати комфортний для них час, протягом якого ремонт буде завершено.- Тиждень. У наступну пʼятницю зателефонуємо.Пʼятниця…. Субота. Телефоную дізнатись статус ремонту: «Перепрошуємо, менеджера зараз немає, обовʼязково зателефонує у понеділок».Понеділок… Вівторок, смс у вайбері: «Ми зламали матрицю проектора точок, ремонт більше неможливий, ми повернемо кошти за ремонт».Змішані почуття. З однієї сторони ризик зламати пристрій завжди є, коли мова йде про ремонт після падіння такого роду пристрою. З іншої – краще б я вдруге не приходив і він хоч якось працював.Забираю телефон, забираю кошти, їду додому готувати пристрій на продаж «як є». Можливо комусь не потрібен пароль та й попрацює ще. Протираю фіброю сліди рук майстра, який над ним довго працював.Відбиток… під склом камери зсередини…Мораль лонгріду: не зважаючи на невдалий ремонт і зламаний модуль, я б повернувся через час або порекомендував би сервіс знову. Але один маленький дотик до скла, наслідки якого я самотужки прибрати не можу, поставив крапку. Більше не звернусь і не пораджу.читати далі
Звернувся за заміною акумулятора та екрана на Iphone 6s, все зробили за півтори години, все оріджінал, ціни взагалі... приємно здивували, захисне скло наклеїли безкоштовно.Дякую дівчатам та хлопцям працівникам. Все дуже позитивно і без накладок.читати далі
Швидко, якісно та за зрозумілі гроші.Відновили дію iPad mini, який родина вирішила перетворити на перший в історії iPab... Fold. Тепер маємо новий екран з відновленим функціоналом.Рекомендую!читати далі
Якщо ви відправите на ремонт телефон новою поштою й AppleFix зробить неякісну заміну акумулятора то вдруге будете... відправляти на повторну таку ж роботу за власний рахунок доставки нової пошти.читати далі